Aansprakelijkheid

Informatie

Om de schade voor je te regelen hebben we aantal specifieke gegevens nodig. Zorg dus dat je deze gegevens bij de hand hebt tijdens het melden van je schade.

Wat heb je nodig?

> Gegevens van de tegenpartij
> Foto’s van de schade (veraf en dichtbij)
> Herstelofferte of total loss verklaring
> Aankoopbewijs

Schade melden

Meld je schade eenvoudig online via ons schadeformulier.

Je ontvangt een ontvangstbevestiging van de melding en we geven je een indicatie over de verwerkingstijd. 

Veel gestelde vragen

Verzekeraars werken met standaardprijzen voor schadeherstel. Klik hier voor een prijsindicatie die aangehouden worden bij reparatie van smartphones en tablets. Twijfel je of jouw herstelbedrijf in aanmerking komt? Neem dan contact met ons op.

Dit hangt af voor welke soort verzekering je gekozen hebt en staat vermeld op de polis. Nadat je schademelding ontvangen is, informeren wij je hier over. 

Voorbeeld: Je hebt 4 maanden geleden een nieuwe telefoon gekocht. Tijdens het stofzuigen valt je telefoon op een ongelukkige manier op de grond, waardoor het scherm kapot is. Het herstelbedrijf heeft de schade begroot op €.140,=. Op je verzekering heb je gekozen voor een eigen risico van €.50,=. Je krijgt daarom €.90,= van de verzekeraar vergoed.

Op je polisblad staat apart vermeld of mobiele apparatuur buitenshuis is meeverzekerd tegen val- en stootschade. Je kunt dit ook bij ons opvragen, voordat je de schade gaat melden. 

Dat hangt o.a. af van het soort schade en de verwerkingstijd bij de verzekeraar. Als je alles goed hebt ingezonden, verwerken wij je melding binnen 1 werkdag. Wij handelen daarna alle verdere communicatie met de verzekeraar af, zodat je vergoeding snel op je rekening wordt overgemaakt.

Downloads

Download 1 – Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper.pdf

Download 2 – Consectetur adipiscing elit.pdf